Nový začátek

13. srpna 2012 v 20:28 | Téze
Po ukrutně dlouhé době zase píšu.Mé oblíbené inspirátorky odešly z netového prostoru,ale já se vracím a začínám - po týdnu stráveném v srdci rumunských kopců jsem zjistila,že navzdory chabé fyzičce odmítám být třtinou ve větru i metráčkem.můj plán je jednoduchý - zvýšit fyzickou kondici a vytvarovat tělo,s tím souvisí i čísla na váze:-)

Sportem ku zdraví
  • sport č.1 hubnoucí i kondiční je pro mě běh
  • po letech se od září vracím k volejbalu
  • a díky vleklým problémům s kostmi musím zařadit kalanetiku a posilování
  • dokud dá počasí,opráším brusle a se zimou přijde čas squashe a lyžování
  • nově přidávám cvičení na rovnováhu
  • SAUNA:-)

Sportem ku hubnutí
  • moc ráda bych se dostala na rytmus každodenní a aspoň relativně pravidelný,i když to asi bude dost šok po těch letech
  • mám pár kousků motivačního oblečení,které vlastním...a dost je těch,které bych vlastnit chtěla:-)
Sportem k jídlu
  • pravidelný režim - snídaně velké,svačiny připravené,obědy teplé,pitný režim,spím každý den,ponocuji velmi vyjímečně:-)
  • vařím - chci se naučit vařit a stvořit si kuchařku s recepty,které umím
Sportem k číslům a časový plán

Celkově mám teď 85,chci pod 70,spodní strop 65.Jde mi spíš o postavu než váhu,ale jsou to spojené nádoby.
Mezníky datumové,na které se soustředím:
  1. setkání s přáteli 8.9. - 4 týdny
  2. víkend s přáteli 12.10. - 10 týdnů
  3. odjezd na hory cca 12.1. - 23 týdnů
nakoukala jsem dost pořadů o hubnutí a přečetla dost stránek úspěšných i neúspěšných holek,moc ráda bych měla pod 70 než pojedu na ty hory,ale uvidíme.Hlavní je návrat ke sportu jako životnímu stylu:-)
 

Kam dál

Reklama