Listopad 2010

ne 21.11.

23. listopadu 2010 v 16:32 | Téze |  Žraníček
ráno9 - párek,chleba,jujce asi 0.5 l

jogurt a pití

oběd - polévka,guláš s knedlem

sváča - tartaletka,věneček,čaj - hrůza,ale odstranila jsem všechen vanilkovej krém,nesnáším to,stačilo by mi jenom to ovoce a z věnečku poleva.

zato večer depka a přežíračka - 4 pomeranče,guláš a knedle,sýr uzobávaný u tv( eidam30),čaj

procházka cca 40 min,ale odpočinkově

so 20.11.

23. listopadu 2010 v 16:28 | Téze |  Žraníček
snídaně(9) kousek sekané teplé s 2ma rohlíky,asi 0.7 perlivé jablečné vody,banán

oběd polévka hovězí,kapr a důchodcovský salát:-)

bohužel odpo jsem vysosala nenápadně 2 l coly:-(

pak chleba,sýr,rajče
návštěva 0.4 l červeného

večer 50 min u sněženek na orbitreku

pak ještě voda jablečná dobrá 1.5 l

pá 19.11.

23. listopadu 2010 v 16:24 | Téze |  Žraníček
snídaně :voda s mulťákem asi 0.7l
sváča a oběd v1: 1l coca cola,2 rohlíky se šunkou

hoďka skvoše

sváča a véča v 1: maso opečené a vejce a chleba
večer žravá 2 černý chlebíky s pomazánkou a nápoj activia tak ve 22,ale spát jsem šla asi ve 2

čt 18.11.

23. listopadu 2010 v 16:22 | Téze |  Žraníček
ráno jupí hoďka skvoše.

ale jídlo průser:

bez snídaně
po skv oběd smažený přírodní maso,vejce,chleba
svačina 2 rohlíky se šunkou a magnézia velká multia
večeře těstoviny s tuňákem a zele

pak valetol,první den bez coly po dlouhý době a hlava bolí jako střep,bude líp příště.

Co zde hledat?

23. listopadu 2010 v 16:18 | Téze |  Žraníček
Sem budu dávat co jsem zhamala a jak to ten den prokompenzovala sportíkem.Asi to nedám každej den,ale vždycky zpětně.
Tak hurá .

Jak na to půjdu

23. listopadu 2010 v 16:11 | Téze |  Hubnutí
Hezky jsem se rozepsala v plánu,ale aby to nebyly jenom řečičky.Za ty roky jsem si vypěstovala pěkných 24 kg nadváhy,takže ji budu dávat dolů hodně pomalu a za pomoci sportíků a lepšího jídla.
  • Historie
Před maturitou jsem hrála závodně sport,lítala jak divá a chodila na obědy do školní jídelny,jedla pravidelně večer po tréninku,snídaně,svačinka etc.,tudíž se na mě z váhy smálo 66 a já kráva ještě nadávala.Po nástupu na VŠ šel stravovací režim ke všem čertům následován pitným režimem,objevila jsem Coca Colu a nechala pravidelného sportu.

  • Jídlo
Takže teď se vracím ke kořenům - chci jíst to,co mi chutná,ale v pravidelných intervalech a se zeleninou.Vyčetla jsem ,že interval je tak 3h mezi jídly,což odpovídá i mojí představě,zeleniny spousta,víc celozrnnýho pečiva a to spíš dopolko.

Můj hlavní problém je Cola,o tom asi napíšu jinde,ale jenom tím,že ji omezím,odstavím svůj hlavní kalorický příjem.( myslím těch kJ navíc)

  • Sport
Žeru kolektivní aerobní aktivity jako je spinning,jumping,ráda hraju squash a běhám po lese i kolem hanspaule mezi vilkami,šmíruju do oken svítících do zahrad a je mi přitom krásně.Tak v tom budu pokračovat pravidelnějším způsobem,možná přidám orbitrek zakoupený nedávno maminkou a na jaře se těším na inlajny.

A co je stejně důležité je tvarování těla - a tady nedám dopustit na kalanetiku,do které se znovu pustím.

Možná teď přemýšlíte,kde jsem proboha teda vzala těch 88 kilo,odpověď je:

  • Allways COCA COLA !
  • pitomé stravování
  • lenost ,to počká,začnu zítra,zase litr coly - dnes už nemá hubnutí cenu,podobné kraviny
  • sport nárazově,nechávala jsem ho,protože jsem měla mindráky ze své rostoucí  slonovitosti

ale teď už na mindráky kašlu,ať se klidně kdo chce  šklebí na můj velký zadek,kdyby byly vidět mozky,možná bych se šklebila já:-)